poniedziałek, 11 stycznia 2016

Wyniki konkursu i głosowania!

Zgodnie z obietnicą, mam dla was wyniki konkursu.



Edit: Przepraszamy za niedomówienie. Głosowanie jest odrębną częścią konkursu i wyniki ankiety nie mają wpływu na werdykt komisji. Osoba, która uzyskała najwięcej głosów również otrzyma zasłużoną nagrodę. 

Na początek, kto uzyskał najwięcej głosów?
(pauza budująca napięcie)

Gemma Arterton ze swoim tekstem ,,Oczami szaleństwa''!
Najserdeczniej gratuluję! 

Oto szczegółowe wyniki ankiety:

,,Żółte ślepia'' - 8 głosów
,,Nic nie może przecież wiecznie trwać'' - 5 głosów
,,Oczami szaleństwa'' - 65 głosów [!]

A teraz, uwaga, uwaga...

Pierwsze miejsce w I edycji konkursu na Miniaturkę Miesiąca zajmuje tekst pod tytułem...

,,Żółte ślepia'', który napisała Cassie McKliney! 

II miejsce - ,,Oczami szaleństwa''!
III miejsce - ,,Nic nie może przecież wiecznie trwać'' autorstwa Sly!

Pamiętajcie, że wszystkie prace były świetne!
Każdy pomysł na miniaturkę był naprawdę piękny i wspaniale opisany. W każdej urzekło nas co innego. 

Nagrody zostaną wysłane na pocztę elektroniczną autorów w ten weekend (16 bądź 17 stycznia) + stworzymy specjalną zakładkę z informacjami o konkursie i wygranych. 

A teraz zwracamy się do czytelników - macie pomysły, co można zmienić w konkursie? Dodać? Piszcie w komentarzach.

Psst: szablon, który zamówiliśmy dla naszej strony niedługo u nas zawita! ;)

11 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaaaaa!!! Nawet nie wiem, co napisać! Dopiero co wróciłam ze szkoły, patrzę i co widzę? Wyniki! Powiem szczerze, że nie spodziewałam się tego. Niemniej dziękuję! ❤
    Chciałabym również pogratulować pozostałym dziewczynom, bo wykonały kawał dobrej roboty. :D
    Co do następnych konkursów... Może przeniosłybyście się na komentarze? Dzięki temu czytelnicy mogliby napisać, co dokładnie im się podobało, a co nie. Wtedy autor wiedziałby, nad czym musi jeszcze popracować (to jednak bardzo pomaga, wiem z własnego doświadczenia). A! I ważna rzecz - anonimowość. Trochę się zdziwiłam, nie powiem, jak zobaczyłam, że podałyście, kto jaką miniaturkę napisał. W każdym razie to pierwszy konkurs, a wszyscy uczą się na błędach. Może też lepsze sprecyzowanie, co do wymogów? Typu czcionka (wielkość), no bo jednak praca napisana 11 zajmie o wiele mniej miejsca niż 14. Coś jeszcze? Hmm... Reszta była chyba okay, niemniej (ostatnio bardzo polubiłam to słowo) wszystko wyjdzie z czasem. :)
    Już się nie mogę doczekać kolejnego konkursu - tak, wolę pisać miniaturki niż rozdziały (niestety, takie życie). Jeszcze raz dziękuję! :")
    Pozdrawiam,
    Cassie :)

    wieczne-pioro-cassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę te rady do serca i następnym razem będzie anonimowo i bardziej precyzyjnie :) Co do komentarzy - też może to zastosuję

      Usuń
  2. Jestem fanem i czytelnikiem bloga należącego do autorki tekstu "Oczami szaleństwa". Stąd moje pytanie: Dlaczego pomimo przeważającej (i to o ile!) ilości głosów, miniaturka ta nie została wytypowana jako zwycięska? Czy nie taki był cel tego głosowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwycięską miniaturką według ankiety, w której głosowali czytelnicy okazała się miniaturka ,,Oczami szaleństwa'' (była to jakby odrębna część konkursu), natomiast nasza komisja nie zważając na ankietę sama wytypowała zwycięzcę.

      Usuń
    2. Dlaczego więc nie było o tym informacji przed konkursem? W takim wypadku ja, jak i zapewne wielu innych, śmiem twierdzić że było to pominięte w celu zmanipulowania wyników, nie wykluczam tutaj nawet wystąpienia zjawiska nepotyzmu, ale z powodu braku dowodów wstrzymam się z takimi oskarżeniami. A tak na przyszłość, werdykt powinien być uzasadniony, wybieranie zwycięzcy ot tak jest (nie okłamujmy się) na poziomie co najwyżej 10-latka :) Przez takie właśnie akty strona traci wiarygodność. Podsumowując, widzę tutaj tytanicznie wielkie olanie zasady "fair play" oraz zatajanie informacji. Bez poważania, oburzeni czytelnicy, nie pozdrawiamy (zapewne z wzajemnością). Żegnam :)

      Usuń
    3. Mogę się wtrącić? Na początku chciałabym napomknąć, że trzeba trochę spokojniej podejść do sprawy. A oskarżenia uważam za bezpodstawne. Aż się cofnęłam i widziałam, że stoi tam jak wół, że wyniki i KONKURSU, i GŁOSOWANIA zostaną ogłoszone tego dnia. Oczywiście, werdykt powinien zostać uzasadniony (dlaczego ta miniaturka i czym się katalog kierował, typując zwycięzcę), ale trzeba też wyrozumiałości, bo to pierwszy konkurs organizowany tutaj. Nie czepiałabym się, gdyby autor powyższego komentarza ujął to trochę inaczej (łagodniej, bez tej agresji). :")

      Usuń
    4. To prawda, może i trochę za bardzo się zbulwersowałem :) Zauważyłem to samo "konkursu i głosowania", a mimo to postanowiłem napisać to co napisałem, właśnie ze względu na brak większej ilości informacji co do szczegółów wygranej. Nie oskarżyłem o nic, wyraziłem tylko swoją opinię co do tego wydarzenia :) W tak ułożonym nagłówku wiele rzeczy można różnie interpretować. Zabrakło zdania "Wyniki głosowania nie będą miały (lub będą miały znikomy) wpływu na wygraną". Jestem pokojowym człowiekiem, po prostu nienawidzę niedomówień oraz niesprawiedliwości z tym związanych :) Moje wypowiedzi ponadto są w pełni obiektywne.

      Usuń
    5. Przepraszam, już poprawione - z organizowaniem następnego konkursu trochę się wstrzymam, bo jak widać, nie radzę sobie zbytnio :)
      Edytowałam post.

      Teraz idę wysyłać nagrody dla wygranych :)

      Usuń
  3. Gratulacje! :)

    ____
    I w pełni zgadzam się z Cassie, jeżeli chodzi o anonimowość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja napisałam pod poprzednim postem odnośnie konkursu i prowadzenia katalogu. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za chęć dodania komentarza!
Możesz skomentować anonimowo!