sobota, 7 maja 2016

Wywiad z Arabellą

W tę cudną sobotę chcę ogłosić coś, czego na naszym Katalogu jeszcze nie było. W te sobotę zapraszam Was na wywiad z Arabellą - autorką wielu wspaniałych  opowiadań! Oto one:
1.Miłość pisana przez wojnę
2. Szkarłatna Miłość
3. Jeśli mnie kochasz, przeżyj dla mnie...
 Serdecznie zapraszam na każdą zapraszam, bo Arabella ma wielki talent. Mam jeszcze tylko pytanie do maturzystów: jak Wam poszło? Osobiście mam siostrę, które teraz pisze maturę i mam wrażenie, że ja bardziej się stresuję od niej! :) Piszecie jak myślicie - zdacie? Nie przedłużając... zapraszam na wywiad!

FinDuMonde
Witam. Jestem jedną z administratorek Katalogu Ksiąg Zakazanych - FinDuMonde. Przybyłam razem z KrakersowąSimosową, aby przeprowadzić z Tobą wywiad.
 
FinDuMonde 
Czy ktoś nakłaniał cię do pisania czy raczej był to taki impuls. Jak to się zaczęło?
 
Arabella
Cześć! Myślę, że to raczej zrządzenie losu nakłoniło mnie do pisania. Pamiętam, że jakiś czas temu nudziłam się nieziemsko w pracy i postanowiłam coś poczytać. Pierwszą rzeczą, którą wstukałam w klawiaturę komórki była nazwa jakiegoś bloga. Po przeczytaniu miałam różne obiekcje co do zakończenia i tak jakoś się złożyło, że sama spróbowałam pisać. 
A teraz mogę się pochwalić kilkoma blogami. Co prawda, nie są może one nadzwyczaj dobre, ale staram się je na bieżąco poprawiać ;)
 
FinDuMonde
 Pamiętasz swoje pierwsze przeczytane dramione? Jeśli tak to jakie miałaś pierwsze wrażenie? Wróciłabyś do niego?
 
Arabella
Oczywiście, że pamiętam. Kto zapomina takie rzeczy? (śmiech) Moim pierwszym blogiem było opowiadanie Venetii Noks Dwa Światy. Do dzisiaj pamiętam jak siedziałam przed komputerem w pracy i tylko zaglądałam czy szefowa nie idzie :) Myślę, że wróciłabym do tego opowiadania, ponieważ bardzo mi się spodobało. Wykreowanie bohaterów, akcja, samo zakończenie, no i ta chemia pomiędzy bohaterami sprawiła, że wszystkie rozdziały pochłonęłam w jeden dzień. 
 
FinDuMonde
Jaka jest Arabella w życiu codziennym? Opowiesz nam coś o sobie?
 
Arabella
Trudno tak o sobie coś powiedzieć, ale postaram się. Mam ponad dwadzieścia lat, ale większość ludzi daje mi najwyżej osiemnastkę. Byłoby to całkiem zabawne, gdyby nie to, że praktycznie zawsze proszą mnie o dowód. Uwielbiam czytać, najbardziej książki fantastyczne. Kocham oglądać seriale i mogłabym to robić całymi dniami, ale nie tylko tym człowiek żyje. Na co dzień pracuje w sklepie bieliźniarskim, całkiem fajna robota ;)
Z natury jestem bardzo gadatliwa, myślę, że jest to co najmniej irytujące. Mam wybuchowy charakter, a co za tym idzie jestem wredna i uparta jak osioł - przynajmniej tak niektórzy twierdzą. 
To chyba tyle. W skrócie opisałam siebie, nic ciekawego :)
 
FinDuMonde
Czy podczas swojej blogerskiej przygody poznałaś kogoś z kim się zaprzyjaźniłaś? Opowiedz nam o tym.
 
Arabella
Podczas blogowania udało mi się zarazić moją kumpelę dramione. Tak długo namawiałam ją do przeczytania choć jednego bloga o tej tematyce, że się skusiła. Teraz prowadzi jeden z nich i wygląda na to, że zostanie dłużej. 
 
KrakersowaSimsowa
Co sprawia ci największą radość? Jak często to robisz? Masz jakieś ciekawe hobby?
 
Arabella
Największą radość daje mi czas spędzony z moim chłopakiem. Uwielbiam spacerować przy zachodzie słońca, rozmawiać, ogólnie lubię spędzać czas na świeżym powietrzu. Kolejną rzeczą sprawiającą mi radość jest rower. Myślę, że żadnego ciekawego hobby nie mam. Ot zwykła dziewczyna, która uwielbia proste rzeczy :D
 
KrakersowaSimsowa
Czy od początku lubiłaś Dramione? Jeśli nie, to jak się przekonałaś to tego pairingu?
 
Arabella
Od początku lubiłam Draco i Hermionę. Może nie koniecznie w tym połączeniu, ale nie pasowała mi Astoria i Ron. Coś w kreacji tych bohaterów sprawiło, że mi się nie spodobali. Dlatego, gdy pierwszy raz usłyszałam o tym pairingu ucieszyłam się. Pomyślałam: " W końcu coś co przypadnie mi do gustu." I tak się stało. Uwielbiam to połączenie bohaterów.
 
KrakersowaSimsowa
Czy lubisz jeszcze jakieś serie oprócz HP?
 
Arabella
Oczywiście, nie samym Harry'm Potterem człowiek żyje ;) Uwielbiam twórczość Cassandry Clare: Dary Anioła i Diabelskie Maszyny. Reszty nie będę wymieniała, bo zleciałoby kilka godzin ;]
 
KrakersowaSimsowa
To już prawie koniec. Masz ochotę kogoś pozdrowić?
 
Arabella
Serdecznie pozdrawiam wszystkich fanów dramione. Mam nadzieję, że zawsze traficie na blogi godne waszej uwagi ;) 
Chciałam też podziękować za ten wywiad. Było mi niezmiernie miło.
 
Administratorki
Nam również było bardzo miło przeprowadzić ten wywiad!
 
To już koniec, ale niedługo zaprosimy kolejne osoby!
 
Pozdrawiamy: FinDuMonde i KrakersowaSimsowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za chęć dodania komentarza!
Możesz skomentować anonimowo!