niedziela, 15 listopada 2015

Prawdziwa przyjaźń czasem bywa zaskoczeniem.



Tytuł: Prawdziwa przyjaźń czasem bywa zaskoczeniem.
Autorka: Lupus Lumos
Opis: 
Kiedy wchodzę do restauracji, widzę ich po raz pierwszy. Przy elegancko zastawionym stole siedzi jedna z najpopularniejszych par młodych czarodziei. - Witam - grzecznie się witam, od razu ulegając urokowi tej dwójki. Po paru niezręcznych uprzejmościach, rozpoczynam najbardziej zdumiewający wywiad w mojej karierze. …… - Nienawidzimy się tak bardzo, że .. – mój rozmówca, wzrusza ramionami, posyłając ciepły uśmiech partnerce – Pomyliliśmy to z miłością. - Jak już to ty – prycha kobieta, potrząsając brązowymi lokami – Ja nie popełniam prawie nigdy błędów. Wiedziałam, że cię kocham od początku. - Chyba mnie w takim razie z kimś pomyliłaś – z fascynacją obserwuje ich natarczywe spojrzenia oraz niesamowitą więź – Tak naprawdę musieliśmy przejść długą i krętą drogę by .. dojść do tego momentu, co teraz.

Źródło obrazka: LINK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za chęć dodania komentarza!
Możesz skomentować anonimowo!